Πατήστε το πλήκτρο "Enter" για να μεταβείτε στο περιεχόμενο

Δραστηριότητα ταξινόμησης και αναγνώρισης χρωμάτων

ΥΛΙΚΑ
 Ένα κουτί παπουτσιών (μονόχρωμο ή όσο το δυνατόν με λιγότερα σχέδια
και λογότυπα επάνω, για να μην αποσπάται η προσοχή των παιδιών)
 Πολύχρωμα γλωσσοπίεστρα
 Πλαστικά ποτηράκια
 Κομμάτια χαρτονιού χρωμάτων ίδιων με τα ξυλάκια
 1 κοπίδι
 Κόλλα σιλικόνης


Ο μαθητής πρέπει να τραβήξει από τις εγκοπές ένα- ένα τα χρωματιστά
ξυλάκια ,τα οποία είναι τοποθετημένα σε τυχαία σειρά και να τα ρίξει στο αντίστοιχο κενό ίδιου χρώματος στη δεξιά πλευρά του κουτιού. Τα χωρίσματα που δημιουργούνται στο εσωτερικό του κουτιού από τα πλαστικά ποτηράκια μας βοηθούν να κάνουμε έλεγχο μετά την ολοκλήρωση της δραστηριότητας.
Στόχος αυτης της δραστηριότητας είναι ο μαθητής κάνει διάκριση, ταξινόμηση και ταύτιση χρωμάτων ,ενώ παράλληλα δουλεύεται ο οπτικοκινητικός συντονισμός, η λεπτή κινητικότητα και ενισχύεται η συγκέντρωση προσοχής.

Ταξινόμηση γλωσσοπίεστρων με βάση το ίδιο χρώμα, σε κουτί -δομημένη δραστηριότητα
δραστηριοτητα ταυτισης χρωμάτων (πράσινο, κίτρινο, κόκκινο) με αντιστοιχα γλωσσοπίεστρα σε κουτί .